鳳凰星座(フェニックス)の一輝
鳳凰星座(フェニックス)の一輝
Name: 鳳凰星座(フェニックス)の一輝
Phoenix Constellation no Ikki
2
Set: 聖闘士星矢 Rarity: R
Stats:
5 0 3

エース(2) 聖闘士 強襲

ACE(2), Saint, Raid

[常駐(自動A)]このカードは、本来の記述に「特徴:小宇宙」を持つ自軍Gがある場合、+2/+1/±0を得る。
[恒常(自動B)]<[2・2]>このカードは、ダメージ判定ステップ中に自軍手札にある場合、交戦中の自軍部隊の任意の順番に、リロール状態で出す事ができる。

(Auto A) If your G have original 「Trait: Cosmo」, this card gain +2/+1/+0.

(Auto B) <[2.2]> During damage calculation step if this card is in friendly hand, you may place this card into a battle area where there is a friendly detachment in combat, this card can be put in any position of the detachment in reroll status.

Traits:
青銅聖闘士

Bronze Saint

213636.jpg