双子座(ジェミニ)のサガ
双子座(ジェミニ)のサガ
Name: 双子座(ジェミニ)のサガ
Gemini no Saga
2
Set: 聖闘士星矢 Rarity: M
Stats:
6 3 6

エース(3) 聖闘士 戦闘配備 強襲

ACE(3), Saint, Battle Deployment, Raid

[恒常(自動B)]<[2・7]>このカードは、ゲームから取り除かれている場合、自軍ターン開始時に、ロール状態で持ち主の配備エリアに出る。 
[起動(自動D)]このカードと交戦中となった敵軍ユニット1枚は、ターン終了時まで、いずれかの戦闘力に-2を得る。その場合、このカードは、ターン終了時まで、いずれかの戦闘力に+2を得る。

(Auto B) <[2.7]> If this card is removed from game. At the begining of your turn, move this card to original's owner deployment area in roll status.

(Auto D) 1 enemy unit that comes in combat with this card gains -2 on one of it's battle strength until the end of turn, in that case this card gain +2 on one of it's battle strength until the end of turn.

Traits:
黄金聖闘士

Gold Saint

213656.jpg