天馬星座(ペガサス)の星矢
天馬星座(ペガサス)の星矢
Name: 天馬星座(ペガサス)の星矢
Pegasus Constellation no Seiya
2
Set: 聖闘士星矢~アスガルド・海皇ポセイドン編~ Rarity: R
Stats:
3 2 3

エース(2) 聖闘士 戦闘配備

ACE(2), Saint, Battle Deployment

[常駐(自動A)]このカードは、本来の記述に「特徴:小宇宙」を持つ自軍Gの枚数に応じて、以下の戦闘修正とテキストを得る。
2枚:+2/±0/+2
3枚:[敵軍ターン]《1》このカードが交戦中の場合、自軍ジャンクヤードにある「名称:ペガサス」であるコマンド1枚を自軍手札に移す。

(Auto A) According to the number of original 「Trait: Cosmo」 card in friendly G available, this card will gain the following Battle Modification and text.
2 Piece: +2/±0/+2
3 Piece: [Enemy Turn] <1> When this card is in combat, move 1 friendly command with 「Name: Pegasus」 from friendly junkyard to friendly hand.

Traits:
青銅製闘士

Bronze Saint

246889.jpg