水瓶座(アクエリアス)の氷河
水瓶座(アクエリアス)の氷河
Name: 水瓶座(アクエリアス)の氷河
Aquarius no Hyoga
2
Set: 聖闘士星矢~アスガルド・海皇ポセイドン編~ Rarity: M
Stats:
5 2 5

エース(2) 聖闘士 強襲

ACE(2), Saint, Raid

[恒常(自動B)]ステップ開始時に、このカードが自軍手札にある場合、自軍「白鳥星座の氷河」1枚を廃棄する事ができる。その場合、このカードをユニットのいる戦闘エリアの任意の順番に、リロール状態で出す。
[常駐(自動A)]このカードが、自軍ダメージ判定ステップ中に交戦中の場合、全ての自軍Gが持つGシンボルを無効にする。

(Auto B) If this card is in friendly hand at the begining of step, you may scrap 1 friendly 「Cygnus no Hyoga」. In that case, move this card into a battle area with a unit in it on any position in reroll status.

(Auto A) When this card is in combat during friendly Damage Calculation Step, negate all enemy's G symbols.

Traits:
黄金聖闘士 青銅聖闘士 別名「白鳥星座の氷河」

Gold Saint, Bronze Saint, Alias「Cygnus no Hyoga」

246925.jpg