回天剣舞・六連
Name: 回天剣舞-六連
Kaiten Kenbu・Rokuren
2
Set: るろうに剣心-明治剣客浪漫譚- Rarity: Uncommon

[恒常(自動B)]自軍配備フェイズ開始時に、自軍手札にあるこのカードを表にし、持ち主の本国の下に移す事ができる。その場合、カード1枚を引く。この記述の効果は、1ターンに3回までしか適用できない。
[防御ステップ]剣客〔小太刀二刀流〕を持つ自軍ユニットが交戦中の場合、交戦中の敵軍ユニット1枚に3ダメージを与える。さらに、敵軍ユニット1枚に3ダメージを与える。

(AutoB) At the start of Friendly Deployment Phase, you may reveal this card from Friendly Hand and move it to the bottom of it's Owner's Nation. In that case, draw 1 card. Effects with this description, can only be use up to 3 times per turn.
[Defense Step] If a Friendly Unit with Swordsman〔Kodachi Nito-ryu〕is in combat, deal 3 damage to 1 Enemy Unit that is in combat. Furthermore, deal 3 damage to 1 Enemy Unit.

Traits:
破壊 小太刀二刀流

Destruction, Kodachi Nito-ryu

243635.jpg