焔霊
Name: 焔霊
Homura Dama
2
Set: るろうに剣心-明治剣客浪漫譚- Rarity: Common

[恒常(自動B)]自軍配備フェイズ開始時に、自軍手札にあるこのカードを表にし、持ち主の本国の下に移す事ができる。その場合、カード1枚を引く。この記述の効果は、1ターンに3回までしか適用できない。
[戦闘フェイズ]自軍「志々雄真実」と交戦中の敵軍ユニット1枚に3ダメージを与える。そのユニットは、このステップ中、破壊を無効にできない。

(AutoB) At the start of Friendly Deployment Phase, you may reveal this card from Friendly Hand and move it to the bottom of it's Owner's Nation. In that case, draw 1 card. Effects with this description, can only be use up to 3 times per turn.
[Battle Phase] Deal 3 damage to 1 Enemy Unit that is in combat with a Friendly 「Shishio Makoto」. The destruction of that unit cannot be negated during this step.

Traits:
破壊 無限刃

Destruction, Mugenjin

243626.jpg