ヴァイサーガ
Name: ヴァイサーガ
Vysaga
3
Set: スーパーロボット大戦OG(EPISODE2 THE INSPECTOR) Rarity: Metal Rare
Stats:
6 0 6

エース(2) 速攻 《3》改造[1/0/1]

Ace(2), Swift Strike, 《3》Customize[1/0/1]

[常時]《1》自分のカード4枚を休息状態にする。その場合、このカードと交戦中の相手のユニット1枚は、ターン終了時まで*/*/±0を得る。
[防御ステップ]《1》このカード、または相手のユニットが戦闘エリアにいる場合、自分のカード5枚を休息状態にする。その場合、相手のユニット1枚が持つ全てのテキストを、ターン終了時まで無効にする。

[Normal]《1》4 Friendly cards become Rest status. In that case, 1 Enemy Unit that is in combat with this card gains */*/± until end of the turn.
[Defend Step]《1》When this card or Enemy Unit is in a Battle Area, 5 Friendly cards become Rest status. In that case, negate all the text of 1 Enemy Unit until end of the turn.

Traits:
VR 専用「ラミア・ラヴレス」 Lサイズ

VR, Custom Machine「Lamia Loveless」, Lsize

257927.jpg?c=257927