シュテルンノイレジセイア
Name: シュテルンノイレジセイア
Stern Regisseur
1
Set: 第6弾 継承される魂 Rarity: Uncommon
Stats:
9 3 9

エース(3) リンク 強襲

Ace(3), Link, Raid

[恒常]このカードは、自分の手札にある状態で、本来の記述に「特徴:アインスト」を持つ自分のGが3枚以上ある場合、合計コスト-3を得る。
[攻撃ステップ]《0》自分のデッキの上のカード5枚までを表にし、その中にある任意の枚数の「特徴:アインスト」を持つユニットを抜き出し、戦闘エリアの任意の順番に活動状態で出す事ができる。

[Constancy] When 3 or more Friendly G has Original Description with 「Trait: Einst」, this card in Friendly Hand gains Total Cost -3.
[Attack Step]《0》 Reveal up to 5 cards from the top of Friendly Deck, pulled out any amount of Unit with「Trait: Einst」among those cards, put to Battle Area in any order as Active Status.

Traits:
アインスト LLサイズ

Einst, LLsize

258013.jpg?c=258013