ドテンカイザン
Name: ドテンカイザン
Do-Ten-Kai-Zan
2
Set: 劇場版 天元突破グレンラガン 紅蓮編 Rarity: Metal Rare
Stats:
7 4 7

エース(3) 高機動 速攻 強襲 装填(3)

Ace(3), High Mobility, Swift Strike, Raid, Supply(3)

根性(8)>[戦闘フェイズ]《0毎》自軍ジャンクヤードにあるカード6枚をゲームから取り除く。その場合、交戦中の敵軍カード1枚を破壊する。
[恒常(自動B)]戦闘フェイズ開始時に、このカードが自軍手札にある場合、自軍ジャンクヤードにある「特徴:ダイガン」を持つユニット3枚をゲームから取り除き、このカードを、ロール状態で場に出す事ができる。

Guts(8) > [Battle Phase]《0 Each》Remove from game 6 cards in Friendly Junkyard. In that case, destroy 1 Enemy card that is in combat.
(AutoB) At the start of Battle Phase, if this card is in Friendly Hand, you may remove from game 3 units with「Trait: Dai-Gun」in Friendly Junkyard, this card enters the Field in roll status.

Traits:
ガンメン

Gunmen

249025.jpg