キングキタンDX
Name: キングキタンDX
King Kittan DX
1
Set: 劇場版 天元突破グレンラガン 紅蓮編 Rarity: Rare
Stats:
5 1 5

エース(2) クイック

Ace(2), Quick

根性(X)>[ダメージ判定ステップ]《0》このカードと、このカードと交戦中の、X以下の合計国力を持つ敵軍ユニット1枚を破壊する。
[恒常(自動B)]戦闘フェイズ開始時に、このカードが自軍ジャンクヤードにある場合、自軍「キングキタン」1枚と自軍「キヤルンガ」1枚を廃棄する事ができる。その場合、このカードを、リロール状態で場に出す。

Guts(X) > [Damage Step]《0》Destroy this card and 1 enemy unit with TNP of X or less that is in combat with this card.
(AutoB) At the start of Battle Phase, if this card is in Friendly Junkyard, you may scrap 1 Friendly「King Kittan」and 1 Friendly「Kiyalunga」. In that case, this card enter the Field in reroll status.

Traits:
ガンメン 大グレン団

Gunmen, Dai-Gurrendan

248977.jpg