囁かれし者
Name: 囁かれし者(ウィスパード)
Those that are whispered
3
Set: フルメタル・パニック! Rarity: U

[常時]自分のデッキのカードを全て見て、その中にあるカード1枚を自分の捨て山の上に移し、自分のデッキをシャッフルする。その後、自分のデッキを1回復する。
[恒常]破壊されている自分のカードがある状態で、このカードがプレイされて解決された場合、カード1枚を引く事ができる。

[Normal] Look at all cards in friendly deck and move 1 card to friendly "lost card pile", Shuffle the friendly deck. After that recover the friendly Deck 1.
[Constancy] When there is a friendly unit being destroyed, and this card play is resolved, you may draw 1 from friendly deck.

Traits:
補強

Reinforcement

x417438.jpg,qc=417438.pagespeed.ic._fvwwdyXGX.jpg