テレサ・テスタロッサ
Name: テレサ・テスタロッサ
Teletha Testarossa
Types: Character DNP:
2
Card No#: CH-003 Cost: 0
Set: フルメタル・パニック! Rarity: MP
Stats:
-1 0 0

[常駐]このカードは、相手の効果では破壊されない。

[起動]相手のカードがプレイされて解決された場合、自分のカード1枚を休息状態にする事で、カード1枚を引く事ができる。
[戦闘フェイズ]《R2》「専用機のセット」が成立している自分のカード1枚は、ステップ終了時まで、相手の効果では移動しない。

[Permanent] This card cannot be destroy by opponent effects.
[Startup] When opponent card play is resolved, you may rest 1 friendly card. If so draw 1 card.
[Battle Phase]《R2》 1 friendly card that have met the 「Custom Machine Set」 Condition cannot be moved by enemy's effect until the end of the step.

Traits:
女性 ウィスパード ミスリル

Female, Whispered, Mithril

x417399.jpg,qc=417399.pagespeed.ic.bjAFOo0KzG.jpg