ニルヴァーシュ type ZERO spec3
ニルヴァーシュ type ZERO spec3
Name: ニルヴァーシュ type ZERO spec3
Nirvash type ZERO spec3
3
Set: 交響詩篇エウレカセブン Rarity: MP
Stats:
7 1 7

エース(3) 速攻 高機動 《[2・6]》武装変更〔spec2〕

ACE(3), First Strike, High Mobility, 《[2・6]》Armament Change〔spec2〕

[常駐]このカードは、「特徴:男性」を持つ自分のキャラと「特徴:女性」を持つ自分のキャラがいる場合、コマンド以外の相手の効果の対象にならない。
[自分の防御ステップ]《0》このカードが戦闘エリアにいる場合、自分の捨て山の上のカード4枚までを見て、その中にあるカード1枚を持ち主の手札に移し、残りを任意の順番で持ち主のデッキの上に移す。

(Auto A) When there are Friendly Characters that contain [Feature:Male] and [Feature:Female] on the field, this card cannot be targeted by Enemy Effects other than Commands.
[Friendly Defense Step] 《0》When this card is in a Battle Area, look up to 4 cards from the top of the Friendly Lost Card Pile, take a card and move it to Friendly Hand, move the remaining cards to Owner Deck in any order.

Traits:
LFO 専用「レントン・サーストン」 Mサイズ

LFO, Custom Machine 「Renton Thurston」, M Size

266617.jpg?c=266617